HomeRegionieuwsFrietpan vat vlam in Boxtel

Frietpan vat vlam in Boxtel

BOXTEL – Vrijdagmiddag omstreeks 16:40 uur werd de brandweer gealarmeerd voor een woningbrand in een appartementencomplex aan de Hof ter Aa in Boxtel.

De bewoner van het appartement was eten aan het maken in een frietpan, toen deze door bij ons onbekende oorzaak vlam vatte. De bewoner trachtte deze brand zelf te blussen maar deed dit met water, aldus een woordvoerder van de politie. Door de bluspoging heeft de man flink wat rook geïnhaleerd, en is hij ter controle met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

In het appartement is flink wat rookschade ontstaan, stichting Salvage zal ter plaatse komen alsmede de woningbouwvereniging. Overige bewoners van het appartementencomplex stonden korte tijd op straat, maar inmiddels is het complex weer vrijgegeven.

Heb je een tip of meer informatie? Neem contact op met ons via Whatsapp 085-0601871

AANMELDEN NIEUWSBRIEF

- Advertisment -

Most Popular